donderdag, augustus 03, 2006

RAADSEL


RAADSEL.

1) Er zijn 5 huizen in 5 verschillende kleuren.
2) In elk huis woont iemand met een andere nationaliteit.
3) De 5 bewoners drinken een soort drank, roken een merk sigaretten of sigaren
en hebben een huisdier.
4) Geen van de bewoners heeft hetzelfde huisdier, roken een zelfde merk of
drinken het zelfde soort drank.

De vraag is: VAN WIE IS DE VIS?

Tips:
De Brit woont in het rode huis.
De Zweed heeft als huisdier een hond.
De Deen drinkt thee.
Het groene huis is links van het witte huis.
De eigenaar van het groene huis drinkt koffie.
De eigenaar die Pall Mall rookt heeft een vogel.
De eigenaar van het gele huis rookt Dunhill.
De eigenaar van het middelste huis drinkt melk.
De Noor woont in het eerste huis.
De eigenaar die Blends rookt woont naast degene die een kat heeft.
De eigenaar van het paard woont naast de eigenaar die Dunhill rookt.
De eigenaar die BlueMaster rookt drinkt bier.
De Duitser rookt Prince.
De Noor woont naast het blauwe huis.
De eigenaar die Blends rookt heeft een eigenaar naast zich wonen die water drinkt.

Einstein maakte dit raadseltje. Hij zei dat 98% van de wereld het niet kon oplossen.
Kijken of jij bij de 2% hoort.

Alleen antwoorden met de juiste nationaliteit is niet voldoende het is ook belangrijk dat je de kleur huis het soort drank en sigaretten van de eigenaar in je antwoord meeneemt.

Suc6!!

7 Comments:

At 4:50 p.m., Anonymous Anoniem said...

Steef klopt het dat er maar 4 dranken zijn.....?

 
At 9:45 a.m., Blogger Steef said...

je hebt gelijk Mr. J ik heb het verbeterd...

 
At 10:25 a.m., Anonymous Anoniem said...

fuck zooi.....zit ik het hele weekend te puzzelen.....lekker weer

 
At 1:31 p.m., Anonymous Anoniem said...

Ik ga het nog geen eens proberen, als Einstein het zegt, dan zit ik niet bij die 2%.

 
At 3:12 p.m., Blogger Steef said...

bullshit zelfs ik wist hem dat wil toch wel heel wat zeggen.

 
At 7:13 p.m., Anonymous Anoniem said...

ja, dat die andere 98 % heel erg dom moet zijn

 
At 4:55 a.m., Anonymous Anoniem said...

maarre steef heb ik hem nou goed of niet...moet wel overigens want na de wijziging met 4 naar 5 dranken had ik al hetzelfde antwoord als aan het begin...ik ben ook zo slim

 

Een reactie posten

<< Home