maandag, oktober 16, 2006

EINDELIJK EEN BESLISSING

Jarenlang was de redactie van Steffanos onzeker over hoe de toekomst eruit zou zien. Zo is er de fout gemaakt door naar Tilburg te verhuizen en daar de opleiding Journalistiek te volgen, met de intensie sportjournalist te worden. Na een overstap naar Sport & Bewegen leek er eindelijk een stap in de juiste richting zijn gemaakt; echter er zit een maar aan. Vanwege het feit dat de opleiding slechts 2 jaar jong is, is de naamsbekendheid van de opleiding zeer gering. Daarbij komt: "wat is de opleiding waard aan het einde?". Na eigen ervaring en bestudering is de conclusie: Vrij weinig.
Dus er moest weer een kleine wijziging in het plan komen. Maar eerst moet het eindplan worden vastgesteld. Dit heb ik nu gedaan. Ik wil beleidsmedewerker worden in het tenniscircuit. Dit houd in dat ik dicht betrokken wil zijn bij het ontwikkelen van nieuwe Nederlandse talenten en die wil begeleiden door hun gehele carriere tot aan de top.
Het is misschien wat simpel gedacht maar dit is echt iets wat ik al jaren wil: actief zijn in het tenniscircuit. Verdere ontwikkelingen om dit doel te bereiken hou ik op deze site bij.

5 Comments:

At 7:23 a.m., Anonymous Anoniem said...

Ok steffanos dit gaat dus te ver
Je BLIJFT op de opleiding S&B. Anders vermoorden we je.
Dit is geen dreiging, het is een advies en een waarschuwing.
Je bent een S&Ber in hart en nieren

Mw. Afke

 
At 2:02 p.m., Anonymous Anoniem said...

Ga je nou na je p dan universiteit doen? En moet je je niet wat meer met tennis gaan bezighouden?

 
At 2:16 p.m., Blogger Steef said...

ben bezig franekermannetje

 
At 8:56 a.m., Blogger drs. Simon said...

je wilt je beizghouden met de ontwikkelen van nieuwe nederlandse talenten.... ik ben een talent... doe alleen geen tannis

 
At 12:50 p.m., Blogger Steef said...

nou als jij eens goed op de trainingen naar mij kijkt dan kan er niks fout gaan in jou talent ontwikkeling...........hhhh

 

Een reactie posten

<< Home