vrijdag, juni 27, 2008

QUOTES

Weet jij nog niet hoe je iemand moet vernederen? Luister dan maar eens naar de profs.

LADY ASTOR TEGEN WINSTON CHURCHILL:
'Als jij mijn man was zou ik vergif in je koffie doen.' Winston Churchill: 'Als ik met u getrouwd was zou ik hem opdrinken.'

JOHAN CRUIJF OVER OUD AJAX-VOORZITTER VAN PRAAG:
'Ik heb hem nog nooit op een waarheid kunnen betrappen.'

FONS JANSSEN (SCHRIJVER, CABARETIER):
'Zo'n opera van Wagner begint om 8 uur. Na 3 uur kijk je op je horloge. 10 over 8.'

DIANA COOPER:
Ze speelde een rol in een diepzinnig religieus toneelstuk in dezelfde tijd dat een komedie van Noel Coward in premiere was gegaan. Lady Diana: 'Ik heb je stuk gezien Noel, maar ik heb niet 1 keer moeten lachen.'
Coward: 'Ik heb jouw stuk gezien en ik heb werkelijk dubbel gelegen.'