maandag, oktober 29, 2007

WIJZE WOORDEN VAN WIJZE MENSEN

'2 dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik nog niet heel zeker'.
- Albert Einstein -

'Ik ben niet zo dom als jij eruit ziet'.
- Stan Laurel -

'Bier is het bewijs dat God van ons houdt en wil dat we gelukkig zijn'.
- Benjamin Franklin -

'Ik ben een geweldige huisvrouw. Altijd als ik in een scheiding lig, zorg ik ervoor dat ik het huis krijg'.
- Zsa Zsa Gabor -

'Het belangrijkste doel van je lichaam is om je hersenen te dragen'.
- Thomas Edison -

3 Comments:

At 3:38 p.m., Anonymous Anoniem said...

i love stephan om wat hij met ze dick kan

 
At 6:48 p.m., Blogger Steef said...

van wie is deze wijze uitspraak

 
At 9:40 p.m., Anonymous Anoniem said...

dit maakt niet uit, stephan is de beste veruit

 

Een reactie posten

<< Home